Ny uppfinning någon?

Jag är på gränsen till panik... Håller på och hetspackar inför gotlandsresa och upptäcker att min jacka är totalt BORTA! Jag har ingen aning om var den rymt för jag är helt säker på att jag haft med den hem dom få gånger jag använt den. Det har ju varit så varmt att det räckt med tjocktröja även på kvällarna. Minna bara att jag använt jackan tre gånger och varenda en minns jag att jag släpat den från bussen hem så var sjutton är den!?

VARFÖR finns det inte som små sändare som man kan fästa vid alla sin aviktiga saker och sedan se dom på en GPS? eller typ klicka på en knapp så piper saken. Som man har med trådlösa telefoner i hemmet, man kan trycka på en knapp på laddningstationen så börjar telefonen pipa. Då kan man lokalisera den via ljudet.

Jag skulle behöva fästa en sån sändare vid mina jackor, min mobil, min ipod, mina nycklar, mitt busskort och mitt bankomatkort tex. SNÄLLA NÅGON UPPFINN DET!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0