IRONMAN!

Här ser ni mitt senaste tillskott i klädbyrån, en superfin Ironman tröja från HM barnavdelning för killar. När jag steg in där steg jag in i paradiset! Dom har ju hur mkt snygga tröjor som helst! Flera stycken med star wars(stod länge och dreglade över en rosa yoda-tröja och en snyggt mörkgrå med rymdskepp), dom hade en annan gul med en serieruta på som jag tänkte köpa först men den lila ironman fick det bli. Superhjälte och rymden i ett,  dessutom snygg färg på både tryck och tröja, kan det bli bättre!?
Tror inte det! Jag är fortfarande i extas... Nu måste jag snart sluta med inlägg om nördkläder innan det här blir en geek-modeblogg, det skulle ju vara riktigt illa... Skäms felicia skäms...

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0