Glasögon= nörd?

Jag är vanligtvis en linsbärare men nu har farbror doktorn cuttat upp mitt öga så jag tvingas leva i brillor eller se lite suddigt, jag växlar lite. Dör ju inte av att inte se skarpa träd på långt håll direkt...
Men nu till ämnet. Är glasögon verkligen nördigt? har fått flera kommentarer i klass med "vad smart du ser ut nu!" Hur man ska tolka dom vet jag inte ;)
Själv tycker jag det kan vara lite snyggt med ett par coola glasögon, trivs rätt bra med mina. Dom matchar även tröjan jag har på mig på bilden. Måste fota tröjan snart, älskar trycket... Köpt på JC förresten! Varför finns alltid alla coola kläder på killavdelningen? Unfair...
Nu spårade jag igen , skyller det på sömnbristen (y)

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0