Nationella med nördinfluens

Nu har jag gjort klart samtliga Nationella prov i Engelska A. Det gick väll helt okej. Det som gick bäst och som vbar roligast varfaktiskt skrivdelen, den del jag annars brukar gruva mig över och spy på. Ämnet var datorer! Hur dom påverkar mig själv som individ eller samhället. Jag valde då individperspektivet och vips så hade jag skrivit slut på alla sidor och var en av dom första att lämna klassrummet. Var ju lätt som en plätt!

Jag har under en stor del av mitt liv suttit vid datorn och klart som fan att det påverkar mkig. Som liten var jag hemma och sjuk mkt, då underhöll datorn mig. Det pirrade riktigt i magen när jag var ensam hemma och kunde utforska  datorn i lugn och ro. Har fortfarande kvar det första mailet jag skickade. sitter i en plastficka i en pärm med andra viktiga papper ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0