MaB

Nu är MaB nationella avklarat. Jag tyckte det gick lysande till en början och kostade dessutom på mig att hoppa över en fråga som jag inte trodde jag skulle klara (skrev inte ens ner början på det jag tänkt ut idiotidiotidiotidoitidiot!). Nu känner jag att det gick jättedåligt åhh... jaja vg blir det iaf, får väll vara nöjd med det, mvg i MaC istället ;) 

Har iaf hört från andra att MaB är den svåraste, att C är lättare sen, dock tveksam till detta... Jag tyckte dock inte provet var så svårt bara att jag slarvade så grymt mkt gaaaaah! måste sluta tänka på det! BORTBORTBORT! Ska bli skönt att åka tilll dalarna imorgon, då kanske man kan glömma den här skiten.

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0