Ljudproblem löst!


Jag må vara blondare nu men nog fan är jag smartare :D

Jag har ett antal veckor haft problem med mitt ljud i hörlurarna. Jag höjde till max på datorn och i alla program men ändå hördes det knappt när jag såg film. Jag har hela tiden varit helt säker på att det var hörlurarna som glappade ellewr att jag hade sprrängt dom(lät dock inte på det sättet så trodde på glapp). Idag när jag tog med mig datorn upp för att se film fick jag plötsligt som en sorts uppenbarelse. Den lilla kontrollen på sladden, där man kan sätta av och på micen och ändra ljudet! Inte en gång hade jag ägnat den en tanke. På något sätt hade jag råkat vrida ner ljudet till nästan noll på den iaf. Drog upp och allt funkar perfekt!

Jag blev självklart sur på att jag inte tänkt på det tidigare, men är man komplicerad så är man. Sammanlagt har jag lagt ner timmar på mitt ljudproblem. Samma sak händer ofta när micen inte funkar, nu när jag tänker på det har inte den heller funkat på veckor. Självklart står den på off där! Bajskontroll, ta bort den! Den förstör bara för mig. Jag vill sköta allt från datorn...

Det här är inte första gången heller!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0