Internationella nörddagen!

Precis som lillagumman.se missade jag den internationella nörddagen som gick av stapeln i måndags :( lite sorgligt... Jag tycker det är en dag som borde uppmärksammas mer! Btw det där måste vara det blogginlägg jag nånsin känt mest för, precis i min smak. Jag funtar också på att dra in till tekniska museet nu när jag fått reda på att dom har nördonsdagar med folk som föreläser. Har ju missat en massa roligt där och nu suttit och kollat igenom dom intressantaste filmerna enligt mig. Ni kan också se dom här

Hmmm hade verkligen velat gå på DH i sommar men vet ingen att gå med *host* jesper känn dig träffad *host*

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0