I'm feeling hot, hot, hot!


Både jag och min laptop är överhettade nu. Jag har mer skolarbete än det går att göra och detta bilder som en mur för mig. sitter där och stirrar på worddokumentet och känner hur tiden rinner iväg utan att jag förmår mig skriva ett ord.

Jag har nu också upptäckt ett grymt jobbigt problem med min laptop och den jättesmarta lap tray som jag alltid kör med(det är en platta med en liten kudde med ris eller kulor i under som gör att du kan ha din dator i knät lätt). Min laptop låter alltid mkt pga taskiga fläktar men nu har den börjat bli så pass överhettad att den när som helst stänger av sig själv. Detta innebär atyt jag hela tiden måste tänka på att itne ha den stilla för länge, då dör den. Måste flytta runt den.

Jag börjar nu ge upp och funderar på att köpa en kylplatta. har sett diverse med fläktar i och det tycker jag verkar vara mest humbug. Drygt med extra fläktar som ska hålla på att låta. Sen till slut hittade jag något lovande, ja ni får läsa själva här. Det är alltså en kylplatta som med hjälp av kemikalier är kall, som ett kylblock ungefär :)

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0