Upp och hoppa, solen lyser!

Hur segt det än är att gå upp kan jag inte låta bli att känna mig lite glad över solen som numera är en vanlig morgonsyn. Men omm  man nu ändå inte kommer upp ur sängen kanske dom här kan pigga upp lite?:)






En helikoptersnurra flyger iväg ut i rummet när väckarklockan ringer så du är tvungen att springa iväg för att hämta tillbaka den. Den slutar nämligen itne att ringa förrän helikoptern är tillbaka! Detta kan nog framkalla en hel del arga miner men man kommer säkert upp ur sängen! Bild lånad av teknikmagasinet.se där man även kan köpa själva klockan.







Ännu en klocka från Teknikmagasinet.se. Denna är då lite nördigare och visar tiden binärt med hjälp av led-lampor.  Jag skulle gärna ha en sån! Blått passar bra in i mitt rum också... behöver dock frika upp kunskaperna om det binära talsystemet lite innan. Har kunnat det och minns det svagt. Kan itne vara alltför svårt... Lite hjärngympa på morgonen är väll alltid bra!

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken söt profil bild du har :)

2009-03-22 @ 11:18:42
URL: http://jessicastarkenberg.blogg.se/

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0