"Tjejfilmer"


Hur mkt jag än älskar min nördiga sida måste jag erkänna att dessa "tjejfilmer" får mig  att skratta en hel del! Till skillnad från andra tjejer blir jag dock uttråkad när det är sega långa scener och massa känslor och blaha blaha.... Hoppa till lite action istället! Är det en komedi ska man tamejfan skratta nästan oavbrutet! Bort med dom sorgliga scenerna man vet att dom ändå alltid får varann i slutet.

Annars var det här en rätt bra film. Fick dock lite skuldkänslor över min egen kropp för dom sprang hela tiden. Tjejn skulle vara med i ett marathon och sprnag varje dag. Vill också vara så smal och snygg och vid god kondition-JÄVLA FEBERHELVETE!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0