Mac släng dig i väggen


Nu finns det snart en ny liten sak att ha på bordet rapporterar ny teknik i den här artikeln... Världens minsta bordsdator! Det där med minsta kan förstås diskuteras! Eller snarare vad som räknas som en dator... Men nu skippar vi den diskussionen och kollar lite mer på datorn istället. Den har precis som många andra minidatorer intels atomprocessor i sig (som jag nämnde lite snabbt i det här inlägget). 

Den är helt utan fläkt, väldigt lockande för mig... Storleken är inte riktigt bestämd det beror på vilka delar man vill ha i den. Man kan få 160 gig hårddisk, dvs lika mkt som i min 15" hp. Själv blir jag jäkligt imponerad av sånt! Priset var inte överdrivet farligt heller för en så cool pryl. Max 3200 säger dom. Man kan välja mellan windows och linux som operativsystem.

Den här datorn skapar precis som andra små, söta, coola prylar (t ex asus eee) ett sån där "måste-ha"-känsla. Jag vill ha den bara för att kunna äga den. Skulle inte använda den, endast om jag inte hade någon annan dator att använda. Nej själv har jag mycket hellre en sån här i finhyllan än alla dyrbara vaser i världen.

Kommentarer
Postat av: Missextra

Ha en bra fredag:)

2009-03-27 @ 16:16:23
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0