Kan det bli nördigare?


Jag tror jag har funnit min bröllopstårta haha! Har ju en sån där fast blå... I NT showen på vår skola (NT står för natur och teknik) så skämtar dom om hela skolan dansar och underhåller helt enkelt. dom hade bland annat en filmsnutt på hur folk på dom olika linjerna tillbringade sina lediga studiedagar. Teknikaren satt och knappade in 101010101010101010101010101010101 på sin miniräknare och sen visade dom ett klipp på hur lång tid det tog att blädddra igenom allt med en maffig sagan om ringen musik till! Jag kunde inte hålla mig för skratt för det var så löjligt många ettor och nollor :')

Kommentarer
Postat av: Missextra

Haha;P

2009-03-28 @ 21:37:05
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0