IPRED

Snart är den här! Kommer det att hjälpa eller ej? 

Det råder många delade åsikter om detta. Lagen avskräcker säkerligen ett stort antal nerladdare tillfälligt men i längden tror jag inte att det hjälper. Dom har knappast råd att satsa så mycket resurser på att ta fast varje liten tio-åring som vill se den nya james bond filmen. Dessutom funkar det väll itne om man inte är medlem på sidan? Om du tex går in på thepiratebay och tankar ner men sen stänger av utan att ladda upp?

En sak som är säker att i helgen tankas det för fullt! Finns en lite rolig artikel i ny teknik om det här... Läs gärna responsen på artikeln med diskussionerna bland nerladdarna :)

Är ni precis som jag inte jätteinsatta i ipred så finns det lite information här. Efter vad jag har läst och vet så går det här ut på att dom spårar UPPLADDARES ip-adress först och främst. Vi som vanliga svenssons skulle förmodligen itne åka fast. Dessutom får man varning innan fallet går till domstol och så. 

Kommentarer
Postat av: JENNIE

snart är jag säkert det:) är förlovad!:)



ha det bäst!



kram=)

2009-03-29 @ 17:36:57
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0