HP Dv5


Det här är då min dator... 15" skärm just för att jag vill att den ska vara en bärbar. med 17" är den genast mkt mer osmidig att bära med sig. 15" är lagom. det blir en ganska stor väska men skärmen är ändå tillräckligt stor för att du itne ska bli störd när du håller på med ps tex. Jag älskar skärmen. Jättebra upplösning och mysket ljusare än många andra bärbara. Designen är också jättefin. Baksidan är blankt svat med en hp-logga som lyser blått i ena hörnet när den är påslagen.Tangentbordet är skönt och knapparna är "blanka" som jag gillar dom.

En sak jag inte gillar är dock processorn, eller snarare fläktarna! Den låter som tusan och blir varm på ett litet kick. Aldrig hört en ljudligare laptop om jag ska vara ärlig. Brummar värre än en björn. Bränns när man har den i knät om man inte har underlag och händerna blir också varna pga att t-bordet hettas upp. Hela rummet värms upp om man har den på i ngn timme!

Kommentarer
Postat av: Missextra

Söt dator:)

2009-03-27 @ 16:16:08
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0