Duscha lite mer space:at


Nu kan du ta en dusch under ljuset från led lampor. Det värmekänsliga duschmunstycket byter färg efter värmen på vattnet. Inga mer chansningar är nödvändiga, du kan med den säkert veta när det är riskfritt att kliva in i duschen utan att drabbas av köldskador. Jag skulle itne banga. dock skulle jag nog välja att ducha med släckta lampor i badrummet om jag hade en sån här! 

Är inte mycket för blinkade lampor och en massa färger, trivs bra med gråskalan och någon färggrann detalj till. Denn ahr dock ett syfte.  Själv skulle jag hellre ha någon liten  prick som visade hur varmt vattnet var istället. Den finns iaf att köpa på medagadgets hemsida.

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack! kul att du var inne på min blogg, besök den gärna igen, fin blogg du har förresten!!

2009-04-02 @ 15:47:37
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0