Adobe hat.

Jag är arg arg arg på flash programmet som inte vill hittas någonstans på min dator. Efter drygt 40 min letandes efter program, avinstallering eller installering till adobe flash cs4 har jag inte hittat något alls. Jag har gett upp och bestämt mig för att lämna datorhelvetet. 

TACKA VET JAG BÖCKER I RIKTIGA LIVET! Dom springer inte iväg från nattduksbordet, dom finns alltid där för en när man behöver dom...

Webdesignen suger musten ur en, har inget som helst sug efter att pilla med photoshop längre, jag som ville fixa lite med bloggen och testa lite saker. inget känns roligt längre. Känner att detta är ett extremt moget raseriutbrottsinlägg.

Bajsapa!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0