Vill ha!

Har redan nu börjat knåpa lite på min önskelista. Jag fyller år i november och det är lite drygt tre månader kvar men en lista, det har jag! 

Aldrig tidigare har jag varit så tidig med min önskelista, jag brukar slänga ihop något halvdant veckan innan ist. Nu har jag dock utnyttjat min mobil och så fort något poffat upp i huvudet har jag skrivit ner det på listan. Jag känner på mig att den kommer hinna växa en hel del på tre månader... Så här ser den iaf ut hittills:
  • Steel Series Siberia full-size headset, pink 
  • Extern hårddisk, främst för backup av bilder och sånt jag inte vill förlora
  • Minneskort på minst 2gb till mobilen
  • Nördtröjor <3333 
  • Kylplatta till min laptop
  • WoW playtime (kanske bara...)
  • Tunnt fodral till datorn, för attt undvika repor när jag tar den i någon annan väska än min laptopväska
  • Liten solladdare, ska läsa på lite berättar mer sen
  • Presentkort på game eller liknande(eller kanske diablo, funderar på att börja spela det)
  • Tatuering
  • Presentkort på SF
  • Presentkort på t ex JC, Carlings, HM, Gina Tricot, Vero Moda, 

Som ni ser är det VÄLDIGT mkt teknik prylar hittills. Ändå tycker jag inte att jag direkt saknar något idag men skulle så klart må ännu bättre om jag hade dom grejerna också ;) Tatuering är en rätt orealistisk önskning men jag har den ändå!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0