Stolt NÖRD!

Pga smärta i min tå kan jag inte träna, den är svullen och skit. Träna är i princip mitt liv så nu känner jag mig som ett liteet fetto när jag sitter inne och geekar WoW hela dagarna.... Håller nu på och laddar ner maplestory, ett spel som väldigt många killar jag känner verkar spela. Tänkte kollla lite vad det är, man vill ju inte gå runt ovetandes. 

Sen blir det kanske en tripp till IKEA idag om jag får som jag vill. Älskar IKEA! Trängseln och stämning är bara så mysig.... Alla roliga små pryttlar är bara ett stort plus men inte huvudorskaen till varför jag gärna åker dit. Sen skadar det itne att mitt närmsta IKEA är IKEA barkrby och ligger vid en stor fin outlet med kläder...

Anyhow! Maxfps.se har REA så jag har bla klickat hem tröjan på bilden här! Jag har gått och kikat på den i månader och nu är den min <3333 
Glädjen är stor! Ge mig måndag.... Jag rekommenderar verkligen den sidan, dom har ALLT! Riktigt roliga kläder och prylar, mkt seriösa och bra datortillbehör också.

Som jag nämnt har jag en fet crush på nördkläder. Jag är en stolt nörd och vill gärna att resten av världen får veta det, helst vill jag få andra nördar att skratta lite också. Den här snyggingen blir perfekt <3 

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0