Solcellsladdare

Jag tycker det är konstigt att det ntie skrivs mer om dom så här på sommaren. Hur smart är det tien att ha en liten laddare(ungefär samma siza som en iPod nano) i väskan så det bara är att plugga in mobilen när batteriet tryter? 

Allt detta är ju miljövänligt också eftersom solenergi aldrig tar slut, det är ju helt fantastiskt egentligen! Nej nu börjar jag låta lite väl nördig men jag blir väldigt imponerad av sånt här måste jag erkänna...

Jag skulle iaf ha mkt användning av en sådan när jg sover borta tex. Den kä'ndaste är kanske freeloader eller solio men dom är båda två ganska dyra, coolstuff.se har ett budgetalternativ som både är snyggt och smidigt. Det finner ni här. 

Den står med på min önskelista iaf!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0