Pysseltajm!!


Jag fick ett ryck och kände verkligen för att pyssla. Spenderade nästan hela dagen med att sortera pärlor och göra dessa armband. När jag väl kommit igång finns det inget stop!;) 

Dom flesta har väll gamla pärlor hemma? Se vad ballt det kan bli!

Jag är itne rädd för färger och gjorde armbanden mest på skämt fast om jag någon gång känner mig riktigt svart och tråkig kan jag nog tänka mig att använda ngt av dom faktiskt :D Inte alla samtidigt dock, det skulle bli helt hysteriskt... sen vill man inte se emo ut heller, jag har dock alltid haft en crush på starka färger som går mot neon hållet... Som liten hade jag både en grön och en gul neon-färgad t-shirt som var favoriterna!

Nej nu ska jag masa mig ut och ta en springtur, bye!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0