Ny mobil!


Jag har nu lessnat totalt på min älskade w580, den har varit underbar MEN så kass kvalité. Verkligen jättekänslig och min mobil måste tåla en del. Jag tappar den flera gånger om dagen och smsar många tusen sms i månaden skulle jag tro. 28k sms har jag skjickat på den under ett år. 

#-knappen som man gör mellanslag med i sms la av för flera månader sen. Skärmen (som jag köpt ny en gång redan) är glapp så man får kämpa för att få se ngt, den är bara svart eller jättemörk annars. Men mobilen funkar. Jag kommer verkligen sakna stegräknaren och träningsprogrammen som var speciella för just den modellen.

Nu har jag då införskaffat en ROSA (!!!!!!) T700. Det är verkligen inte min stil med såna tjejiga saker men det var faktiskt enligt mig den snyggaste färgen, dom andra såg billiga ut på något sätt. Jag hade först kollat ut C510 men den mobilen är operatörslåst till tre och tre vill jag verkligen inte ha. Utan tele2/comviq skulle mina räkningar bli skyhöga! Så jag tog den näst bästa för mina behov, T700 :) 

Skriver mer om den imorrn, pussar!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0