Mitt nästa headset?;)


Jag har en vana att förbruka headset ganska snabbt pga att jag:
  •  Springer ifrån datorn med headsetet på så det rycks sönder
  • Gnager sönder sladden när jag spelar och blir upphetsad(alltså vid en boss, inte upphetsad på något annat sätt..)
  • Tappar dom i marken hela tiden
  • Snubblar på dom när dom inte används och trampar sönder dom

Nu har iaf steel series sitt mest sålda gaming headset även i rosa. Lite kul med tjejiga nördprylar tycker jag, även om jag inte är något fan av rosa. Jag älskar dock färg så man kanske ska ta och kolla på det ltie ändå... Dock är dom inte gratis, fast inte jättedyra heller, men dyrt om man som jag är rätt klantig.

Mitt nuvarande headset(creative fatality) har dock hängt med förvånande länge, kanske för att jag tycker lite mer om det än dom tidigare och är lite varsam om mina bebisar. Nej nu börjar jag spåra, så fäst ärjag inte vid det. Ett rosa kanske skulle vara något ändå, jag skulle vårda det så bra jag kan!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0