Teknik vs Natur

Jag känner att jag har världens härligaste människor i min klass! 
Vi flummar runt varje dag i korridorerna och lämnar ett hav med chockade och gapande personer bakom oss. Nej nu överdrev jag lite men nog kan man höra dom prata när man har gått förbi och inte tror att man hör pga vår ljudliga sång. "Hur orkar dom flumma så!? Alltså jag har aldrig sett någon så i skolan!". Nog för att det nog finns härliga människor på dom andra linjerna också men vi tar då priset! 

Förra perioden hade vi engelska med några naturare och samma naturare har vi nu bild med. Detta har lett till väldigt bra kontakt mellan oss, vi kommer fortsätta med engelskan nästa period också. Ett ständigt skämt är när vi ska driva med varandra. Det hela börjar med smkå gliringar som naturbarn, "Men ni går ju teknik såklart ni får färre mvg än oss!" och liknande. Det härligaste är att alla är med på det, i vår grupp återkommer ständigt dessa kommentarer:

"Ni är ju bara Tekniska fel hela bunten!!"

"Men tekniska fel går nästan alltid att laga, värre är det med naturkatastrofer som du. Då är det allt kört!"


Vi vet, vår humor ligger långt under samhällselevernas övermogna nivå. Det är sanningen. När alla börjar gymnasiet ska dom plötsligt vara så mogna. 

Vi teknikare håller hårt i våra barnsliga sidor och planerar inte att släppa dom innan vi har gått ut!

Kommentarer
Postat av: Missextra

Haha;)



Ja, Bella borde fått stanna!

2009-01-23 @ 23:04:44
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0