Tangentbord+naglar

Jag vet inte hur många gånger jag har läst/hört diverse tjejer klaga på att det inte går att använda ett tangentbord om man har långa naglar. Detta anser jag då vara helt felaktigt!

Inte sjutton skriver man med fingerspetsarna? Jag anser själv att jag har rätt långa naglar (utom pekfingrarna då men det är endaast av praktiska skäl, jag skulle ändå bara ha av den nageln...) Jag har aldrig haft något som helst roblem med att skriva! Man lägger ju ändå händerna längs med tangentbordet, inte attackerar man det uppifrån!

Anledningen till att jag oftast har kortare pekfingernaglar är för att annars är det omöjligt att tex ta läppglans ur en burk, öppna andra små saker med naglarna (dom går bara av om man försöker använda riktigt långa naglar) och sen självklart; så aty jag inte ska riva mig själv lika ofta!!

(ber om ursäkt för den kassa kvalitén men fotade med web cam...)

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0