Onödiga prylar.

Precis som många andra människor gillaqr jag prylar. Köper saker med anledningen "men den var så rolig"  trots att jag vet att jag inte kommer använda den. Jag blir glad av att veta att den bara finns där. Tröjor med nördiga tryck är det absolut bästa som finns. Får jag syn på en på internet kliar det riktigt i fingrarna, jag vill bara klicka hem den! Dock är det ofta 18-årsgräns som stoppar mig, går inte alltid att övertyga mina föräldrar att jag behöver ytterligare en... Ser jag något i en butik IRL har jag ingen chans att motstå den.

Jag älskar prylar men samtidigt ogillar jag verkligen onödiga saker. Jag tål itne onödiga kökstillbehör tex. Jag blir sur på tillverkaren för att den lurar av pengar från så många korkade köpare. Allt som inte är roligt har jag inget till övers för. 
Bilden nedan föreställer en äppelklyvare, en sån sak som jag blir irriterad på... Dock är det itne det värsta jag sett men ändå illa.



Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0