Kan man lita på tjejer som kan datorer?



Jag satt och tänkte på detta så koncentrerat att jag nästan missade bussen! 
Om en tjej som ser ut som hon på bilden kom hem till dig för att hjälpa dig med dina datorproblem, nätvärket whatever! Skulle du klara av att lita på henne? Jag skulle själv ha svårt för att låta en tjej fixa min dator, känns som att killar är mer kunniga inom sådant (även om detta då itne är fallet...). Det är bara en känsla! 

Om tom jag tvivlar på att tjejer klarar sånt vad gör då inte männen? jag tvivlar på att dom klarar att visa sig underlägsna en tjej när det kommer till teknik och datorer! Det finns för få tjejer inom it-  det är ett som är säkert! Men kjommer det nånsin kunna ändras? Visst dom säger att dom söker fler tjejer inom it-arbetsmarknaden men skulle företag verkligen anlita en tjej? Det här är en fråga som jag nog kommer behöva tänka länge på...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja klart dom anställer lilla dig?:) du vet vad du gör

2009-01-28 @ 21:03:22

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0