Kärlek till ny teknik...

Jag vet inte varför men är för tillfället in love med tidningen ny teknik. Måste vara min kära fars fel som i år har stoppat tidningen med en särskilt rolig artikel under näsan på mig! 

Hittade på deras hemsida en lite kul bild och artikel över var nerladdningen från piratebay är dom störst, dvs i vilka länder största delen av nerladdningen sker (var iaf så jag tolkade det).

Fann också en annan lite rolig artikel om vindkraftverken i världen och SKF(svenskt företag  som tillverkar kullager). SKF stoppar Kina från att kunna bygga upp fler vindkraftverk för SKF hinner inte producera tillräckligt många kullager :D


Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0