Tagga inför skola...

Min förra vecka gick skit rent ut sagt. Gjorde bort mig totalt på persondatorer, den enda kurs jag såg fram emot.

Började med att jag kommer in i ett klassrum fyllt med killar som jag känner igen (inte helt oväntat). Jag skrattar och pratar ltie mkt kanske. Andra lektionen ska vi börja jobba och då inser jag att hårddisken jag fått inte fungerar. Får en ny och sätter igång med windows installationen. Märker att hårddisken är använd redan då jag glömde trycka f12. Får starta om datorn, kollar bort och glämmer f12 igen. Tredje gången trycker jag f12 men den är glapp eller ngt så misslyckas iaf. Fjärde gången trycker min granne f12 för glatta livet, jag kommer in men glömmer trycka på en knapp när jag sen skickas vidare. Femte gången (ni märker hur bra det går, jag har inte ens kommit till installationsvalen) trycker jag f12 oh i sista sekund kastar sig läraren fram(stått och bevakat mig då jag skrattat och svurit högt länge) och trycker på valfri knapp så datorn startas via cd istället för att slussa mig vidare till login direkt. Allt flyter på, förvånande nog, men sen skriker martin plötsligt "tryck esc!" dum som jag är trycker jag bara utan att ifrågasätta. Nästa gång kommer läraren fram och säger skarpt "tryck INGENTING" precis vid det tillfälle jag skulle tryckt på valfri knapp. Får börja om och sjunde gången klarade jag det.

När vi sedan ska hämta ut böckerna råkar jag häva ur mig "vilket år är det?" och läraren stirrar på mig. Sen blir jag tvungen att fråga om hans namn tre gånger innan jag hör och minns vad han säger. 

Hoppas dock jag kan återupprätta det nu, men första intrycket är ju iaf kört HAHA

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0