I did it, I did it again.

Idag var tydligen första dagen med ordinarie mattelärare. det upptäckte jag efter att jag missat gå in i klassrummet exakt och fick vänta utanför med 3 andra killar i en kvart. Mindre kul. Dock missade vi bara namnlekar men ändå inget bra första intryck. 3 av fyra lärare har jag nu gett ett dåligt första intryck alltså, fan vad livet flyter på...

Nu börjar den här bloggen handla om min skolgång istället för teknik så jag tycker vi byter ämne... Fördomar tex! Det är roligare.

Jag som tjej på teknik får ju en hel del höjda ögonbryn och kommentarer. Teknik är väll en av dom linjer som anses allra mest "manlig". det är rätt fånigt det där tycker jag. visst att det är många killar men en hel del tjejer är vi ju ändå. En fördoom som många har mot killar är att allt dom pratar om är spel och sport.

Denna fördom besannades dock senaste håltimmen efter datorkunskapen. Jag fastnade med tre killar som bara diskuterade spel och sen hockey, oh yeah!

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0