Dåligt Blizzard!

Nu har det gått för långt tycker jag... Blizzard kör helt slut på WoW. Jag vet att dom tappat flera spelare med wotlk, iaf äldre spelare. Folk gillar inte att lvla och överge sitt bra gear för att gå upp tio lvlar och bygga ett nytt. Självklart vinner dom också spelare med varje expansion och all reklam men det är mestadels unga spelare. Jag vet inte...

Det blir inget bra spel enligt mig iaf. Det finns så många fler sätt att utveckla och förnya spelet än att höja maxlvl'n. Kan diskutera det här i en evighet men det ska ni slippa. Här är iaf en video med dom kommande nyheterna, jag har svårt att se det bra med dom:
 

Kommentarer

Skriv vad du vill:

Namnet här:
Ska jag minnas dig?

Mail: (publiceras inte, bara ft0 som får den)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0